متن عاشقانه
نوشته شده توسط : siah-sefid

قلب من در هر زمان خواهان توست

این دو چشم عاشقم مهمان توست

گرچه لبریز از غمی درمانده ای

این نگاهم در پی در مان توست

در میان ظلمت شبهای غم

چلچراغ قلب من چشمان توست

در کنارم لحظهاای آسوده باش

همدم دستان من داستان توست





:: موضوعات مرتبط: شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: آخر , آخرین , اثر , احساس , از , اما , اول , اگه , ای , این , با , بار , باره , باز , باشه , باید , بد , بدون , برای , به , بهش , بگو , بی , بیا , بیشتر , تا , تب , تنها , تو , جاده , جام , حیفه , خاطره , خدا , خسته , خودت , داره , داریم , دست , دل , دلت , دلتنگی , دلم , دنیا , دنیای , دو , دوری , ذهن , را , راه , رد , رفته , رو , روز , زندگی , زیبا , سر , شب , شده , شعر , عاشق , عزیز , عشق , عکس , غم , فرشته , فقط , فکر , قصه , قلب , ما , مثل , مرز , مرگ , من , می , میکنی , نفس , ها , هامون , هم , همه , واسه , پر , پس , پشت , پیش , چرا , چشم , چشمی , چه , کرده , کسی , که , گروه , گم , یا , یه , یک , یکی ,
:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: